BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 25, 2011

Moga Al-Quran terus bertakhta di hatiku

bismillahirrahmanirrahim.....
mmg berhabuk....fuhhh...sejak akhir2 ni hati terdetik nk bace blog2 shbt2 dq...alhmdulillah byk yg aku dpt pengajaran dan peringatan....mgkn melalui ni Allah nk ingtkn aku spy aku sentiasa iadah@murajaah alquran yg aku dh hafaz...ya Allah....beratnye rase...sangat tertarik dgn ayat seorang akh di blognya.." Hadirkan momen-momen indah saat anda masih bersusah payah untuk mendapatkan gelaran 'al-hafiz'. Buangkan sikap pesimis dengan menggelarkan diri 'al-habis'. Gelisahlah saat anda tidak mampu mengingati ayat yang anda hafaz dahulu. Paniklah saat anda tidak mampu menyambung ayat apabila ditebuk. Ingatlah, sekali kita bergelar al-hafiz, selamanya kita al-hafiz"


ya Allah..bantulah daku..jadikan lah kami hamlatul quran dan jgnlah jadikn kami laknatul quran...Allah....kuatkn semangatku dan mujahadahku ya Allah dlm memelihara ayat2Mu ....tetapkanlah aku di jalanMu ya Allah...amiinnn ya rabbal 'alamin...

5 comments:

nursabirah azhari said...

moga Allah memeliharamu dunia akhirat :')

Isyraf Imrani said...

moga Al-Quran terus bertakhta di hati :)

fathy nabila najla.... said...

sab:moga Allah merahmati awk juga ya ukhti sayang....:)

isyraf:syukran ya akhi...moga Al-Quran bertakhta di hatimu juga...

bbet99 said...

Dapatkan SUPER BONUS NEW MEMBER 150% dalam permainan dan mainkan permainan kesukaanmu hanya dalam 1 user id. Ikuti juga promo menarik lainnya yang kami sediakan hanya di bbet99.fun . 100% TERPERCAYA.
BOLA ONLINE
Agen Bola
Taruhan Bola

Anonymous said...

UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT